مصاحبه آرشیو خبر ها
ماندراگورا فوق العاده ، روگانی حرفه ای ، پوگبا بهترین!

ماندراگورا فوق العاده ، روگانی حرفه ای ، پوگبا بهترین!

پیرلو هافبک دوست داشتنی تیم ملی ایتالیا و باشگاه نیویورک سیتی، امروز با گاتزتا دلااسپورت پیرامون بهترین بازیکنان جوان و همچنین آینده ی تیم میلی ایتالیا صحبت کرد:

 

تفاوت فوتبال امروز و زمانی که من فوتبال را شروع کردم؟ خیلی فرق کرده است، آن زمان، وقتی به تیم اصلی وارد می شوید، از حرف زدن می ترسیدید و یک گوشه می ایستادید. قدیمی های تیم دیکتاتوری داشتند، اگر گوشواره داشتید، می گفتند که در بیاور. اگر موهایتان را بلند می کردید، می گفتند کوتاه کن. اما الان یک بچه به جلسه ی تمرین تیم اصلی می اید و فکر می کند به هدفش رسیده، مهم ترین چیز برایش رفتن و عکس گرفتن است.
بهترین بازیکن جوانی که دیدم؟ پوگبا، آره، او بهترین بازیکن جوانی است که دیده ام. در اولین جلسه ی تمرین متوجه این موضوع شدم: «پسر خوبیست!» . او لاغر بود، اما پاهایش به همه همه جا سرک می کشید. حالا او قدرتمند و ورزیده شده و همچنین بازیکن بهتری شده است.
آیا بازیکنان جوان که حرفه ای هم باشند هستند؟ البته که هستند، مثلا دنیله روگانی. فدریکو برناردسکی هم به نظر بچه ی جدی ای می رسد، اما من او را نمی شناسم.

 

پیرلو سپس در مورد آینده ی تیم ملی صحبت کرد، او، بوفون، بارزالی و دروسی در پایان راهشان هستند...

 

تیم ملی ایتالیا برای سال 2020؟ گفتنش سخت است، اما می تواند شامل روگانی، رومانیولی و براردی، برناردسکی، دی شیلیو، وراتی باشد.
وارثان من؟ دنیلو کاتالدی؟ او با من فرق می کند، او بیشتر باکس تو باکس است. وراتی؟ او مثل من نیست، اما در 20 سال آینده می تواند برای تیم ملی ایتالیا بازی کند.
ماندراگورا برابر ما در سال 2014 خوب بازی کرد، من چیزهای خوبی در مورد استفانو سنسی شنیده ام، اما واضحا استفانو استورارو را بهتراز همه می شناسم. او فصل قبل پیشرفت زیادی کرد، اگرچه این روزها کمتر بازی می کند. می گویند در ایتالیا به جوانان فرصت نمی دهند، اما به دوناروما نگاه کنید، او خوب است و بازی می کند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: